Tag archives for Gammificació
La #Vilaniauda21 recupera el format presencial
Aquest any, la Vilaniuada21 s'ha pogut recuperar en format presencial, s'ha dut a terme durant les dues primeres setmanes de maig, sent el tret de sortida el dimecres, 12 de maig. L'obertura ha estat telemàtica i ha comptat amb la participació del Delegat Territorial a Tarragona, Sr. Jean-Marc Segarra, la Directora…
Trobada de seus del World Mobile City Project. Comencem els preparatius per a la #Vilaniuada20
El grup impulsor de la Vilaniuada a la ciutat de Valls va assistir el passat dissabte dia 5 d'octubre a la 3a Trobada de Seus del World Mobile City Project que va tenir lloc a l'Institut Lluís de Peguera de Manresa. A la Jornada hi varen assistir representants d'altres seus…
#TaCreMat19: EPA! Gestionem el nostre Entorn Personal d’Aprenentage
Un cop més, a l'Institut Narcís Oller duem a terme un taller de creació de materials (TaCreMat), impulsat per Coordinació Digital del centre (en Jaume Bartolí i l’Anna Casamitjana) i per l'àrea de Cultura Digital del Departament d'Educació. Al taller s'han treballat diferents objectius i es va fer ús d'eines…
TaCreMat: Taller de Creació de Materials per a dur a terme un BreakOut Educatiu / Escape Room
Accés als materials del curs. De nou, la Comissió TAC s'ha inscrit a participar en els tallers de creació de materials que s'organitzen des de l'Àrea de Tecnologies per a l'Aprenentatge i el Coneixement (TAC) del Departament d'Ensenyament i que es realitza en els centres educatius durant un dia en el mes de…
mEduTarraco: premis al millor relat curt i collage més divertit de 1r i 2n d’ESO
El passat dijous dia 26 d'abril va tenir lloc a Tarragona l'entrega de premis de la mEduTarraco, un projecte col·laboratiu, multicompetencial i interdisciplinar de georeferenciació i tecnologia mòbil per als alumnes de primària i secundària per a descobrir la ciutat de Tarragona, del qual ja vàrem parlar en entrades anteriors (veure). …
Entrega de premis de la Vilaniuada
El dimecres 18 d'abril, durant l'acte de lliurament dels premis Sant Jordi 2018 de l'Institut, també es va fer l'entrega de premis de la Vilaniuada18. L'acte va comptar amb la presència dels alumnes premiats, els quals van publicar a Instagram les seves creacions dins les categories de millor edició d'imatge,…
Jornada “Jugant Aprens”: jornada sobre gamificació a l’Educació
Jugant Aprens El 18 d’abril es va realitzar la jornada “Jugant aprens!” organitzada pels Serveis Territorials d’ Ensenyament de Tarragona al complex educatiu de Tarragona. La nostra companya, Maria José Lasala, professora de ciències socials del centre i membre de la Comissió TAC, va participar exposant l'experiència: “VirtualCraft per aprendre: entre…
La Realitat Virtual (entorns 3D) a Eminent (Brussel·les) i Jornades de Gamificació (ICE-UAB) – Jornades d’Aprenentatge
Presentació "Virtual Touch, Proposta d'Entorns Virtuals d'Aprenentatge" - Jornada Gamificació ICE - UAB Presentació del projecte "Virtual Touch, la màquina del temps", una proposta d'entorns Virtuals d'Aprenentatge a la "Jornada de Gamificació des d el'aula: experiències, propostes i realitats", organitzat per l'ICE de la ; La presentació, conduïda per la Maria…
Qüestionaris amb Plickers
Objetiu/s: Avaluar diferents continguts d'un tema o fer un estudi en forma d'enquesta a un grup-classe presencialment. Descripció: Plickers és una aplicació en forma de joc pensada per avaluar o fer qüestionaris a l'aula mitjançant unes targetes específiques impreses del tipus codis QR. Un qüestionari amb plickers requereix una preparació prèvia…
Possibilitats educatives de la Realitat Virtual (article)
Podem fer un bon ús de la Realitat Virtual a l'Aula? Mireu quin article més complet de l'Alícia Cañellas (experta en E-learning contents & metodologies. Instructional & Experiential Design). Apuntes docentes: posibilidades educativas de la Realidad Virtual inmersiva Comunicación y Pedagogía 295-296. Google Cardboard y Educación. La RV en Educación. Claves, herramientas…
Qüestionaris amb Kahoot!
Qüestionaris amb Kahoot El Kahoot! és una aplicació que permet fer qüestionaris a l'aula en forma de joc i on els alumnes poden respondre a les qüestions plantejades que es visualitzen a la pissarra digital clicant l'opció que creuen correcta mitjançant un codi alfabètic i de colors. A…