Espai TAC - Estratègia Digital

Archives for Recursos

EstratègiaDigital

Crear una pàgina amb contrasenya i un carrusel de fotos a NODES

crear un carrusel de fotos (veure vídeo 3). crear una pàgina nova en la qual inserim el carrusel de fotos anterior amb el botó Insereix carrusel de l’editor:   Publiquem la pàgina però amb visibilitat amb contrasenya:   Haurem de donar la contrasenya a qui vulguem que pugui veure la pàgina i el…
Continua llegint...
EstratègiaDigital

Creació d’un espai web per a l’EDC amb menús al Nodes de centre

Compartim l’article publicat al grup de treball Tu+TIC dels ST Tarragona on expliquem com crear un espai web al Nodes de centre per a l’Estratègia digital de que us pugui ser d’ el document copiat a sota o, en versió original, en aquest enllaç      PRI_SEC_EXP2122_NODES_i_EDC   Dificultat: mitjana Creació…
Continua llegint...
CoordinacióDigital

Primera sessió formativa 2021/22: #microformacions en moodle, equipaments a les aules, PDI, impressió i xarxes.

De cara a l'entorn virtual d'aprenentatge i a la millora contínua i formativa, només començar el curs, veurem que hem de donar d'alta l'alumnat al nostre entorn virtual d'aprenentatge per tal de potenciar l'ús dels entorns virtuals i tot el que s'hi relaciona lligat a l'assoliment de la competència digital…
Continua llegint...
ComissióDigital

L’estratègia digital de centre com a motor de canvi educatiu al cicle de conferències “pedagogia d’arrel” del Segrià

Pedagogia d'arrel El cicle de conferències "Pedagogia d'arrel" que promou el Servei educatiu del Segrià està pensat per "aportar eines de reflexió que els siguin d’utilitat en un curs en circumstàncies personals, socials i educatives tan especials. També perquè es puguin generar aprenentatges, anant a l’essència de l’educació, que apoderin…
Continua llegint...
Notícies

Ordinadors portàtils per a l’alumnat

Una de les actuacions del Pla d’Educació Digital de Catalunya (2020-23) és facilitar nous equipaments portàtils als centres per a l'alumnat i pel professorat. Aquests dies al centre tenim un equip de tècnics que configura els ordinadors per l'alumnat: accés a l'ordinador, configuració de la després els repartim a les…
Continua llegint...
ComissióDigital

Recursos en confinament per a l’alumnat

#TreballEnLínia Recull de recursos i materials útils per treballar en entorns d'aprenentatge, presentar treballs, enviament de missatges,... Com entregar tasques Enviament de correus Quan enviem un missatge de correu cal tenir present les següents consideracions: En l'assumpte (títol) posarem un text curt que indiqui breument el contingut del missatge. No…
Continua llegint...
Divulgació

Videotutorials Moodle i Centres Educatius en Línia

Actualment és més útil que mai disposar d'un entorn virtual d'aprenentatge per poder interactuar amb l'alumnat i poder anar fent-los retroaccions i seguiment i donar-los suport. Els entorns Moodle EIX o Moodle d'Àgora que el Departament d'Educació posa a disposició de tots els centres són entorns adequats per a fer…
Continua llegint...
ComissióDigital

Comissió TAC i Bones Pràctiques amb Dispositius Intel·ligents

 La @ComissioTac de l'#InsNarcisOller exposa experiència al taller formatiu per al professorat a l'@ICEUAB de la UAB: "Comissió TAC i Bones Pràctiques amb Dispositius Intel·ligents" #BreackOutINO #ICEBPDI #BPDMCat #TallersTAC @jbartolig @AnnaCasamitjana     Des de l'ICE de la UAB es va organitzar una experiència el passat dijous 4 d'abril sobre la…
Continua llegint...
ComissióDigital

Ponència de la Comissió TAC a la 2a Trobada GSuiteCAT

Dissabte dia 9 de febrer va tenir lloc a Barcelona la 2a Trobada GSuiteCAT Tal i com es referencia a la mateixa web de la jornada #GSuiteCAT2019, uns quants centres que utilitzem G Suite per organitzar el centre i per fer activitats vàrem decidir trobar-nos per intercanviar experiències. No es…
Continua llegint...
ComissióDigital

Seguim amb l’INcluTAC: eines digitals per a la Inclusió

Ja estem en la fase de refinament de les propostes de la 2a Edició del programa Eduhack de mSchools prèvia al pilotatge que es durà a terme el curs vinent. En aquesta fase cal fer la descripció i objectius del projecte, la descripció i objectius del projecte, la seqüència didàctica, fer la Proposta i curriculum, definir…
Continua llegint...
12