#Microformacions: accions per cursos Moodle al final de curs acadèmic
En acabar el curs, ja sigui per guardar o arxivar els materials dels cursos (backups), per optimitzar els recursos de l’institut (en aquest cas, el moodle de centre) o perquè hem de canviar de centre, cal que, entre tots, fem i vetllem per les còpies de seguretat dels cursos propis, restaurem cursos, sapiguem com importar recursos externs (cursos, d’Alexandria, per exemple) i com reiniciar els cursos de cara a reutilitzar-los nets d’usuaris i tasques el curs vinent.
La microformació “accions per cursos Moodle al final de curs acadèmic” s’ha hagut de fer telemàticament per seguretat, i s’ha presentat “in situ” com fer-ho dins d’un curs de moodle, però a grans trets, hem tractat aquests temes.
📲 ja.cat/formaciodigital #microformacions
(enllaç directe a la presentació)
—
Avui, microformació al @InsNarcisOller sobre què cal fer amb els nostres cursos #moodle en acabar el curs acadèmic: #còpiadeseguretat, #restauració, #importació, #reiniciar, importar des d’#Alexandria.#microformacions #formaciódigital #competènciadigitaldocent pic.twitter.com/x8OlRJPHkl
— Comissió Digital – Institut Narcís Oller (@ComissioDigital) June 23, 2021
Finalitzar i iniciar el curs amb l’organització digital de centre a punt, és clau pel bon funcionament, la transversalitat i millora contínua. L’ #EDC pot definir actuacions com un pla d’acollida digital del centre, sessions formatives o de treball en equip. #plaeducaciódigital https://t.co/WTakFhmtYm
— Ana Albalat 👩🏻🔬👩🏻💻👩🏻🔧👩🏻🏫 (@AlbalatAna) June 24, 2021
Una comisión digital, en la que no solo participe el coordinador TIC, es imprescindible en todos los centros educativos. https://t.co/9crApA7zgT
— Jordi Martí (@xarxatic) July 9, 2021
Iniciatives que són model de bones pràctiques 👇👇 https://t.co/z7TmWkSbiu
— Margarita Guinó 😷💉 (@mguino4) June 23, 2021