Espai TAC - Estratègia Digital

Tag archives for RealitatVirtual

desTACats

Un tomb de 360 graus

Tallers culturals La setmana de Sant Jordi sempre és una setmana molt especial. A l'Institut hem fet la Jornada Cultural i el Concurs d'arrossos, amb una gran varietat de tallers i moltíssima participació, tal i com podreu veure a la web de l'Institut (tallers i concurs d'arrossos) Des de Coordinació…
Continua llegint...
ComissióDigital

Jornada “Jugant Aprens”: jornada sobre gamificació a l’Educació

Jugant Aprens El 18 d’abril es va realitzar la jornada “Jugant aprens!” organitzada pels Serveis Territorials d’ Ensenyament de Tarragona al complex educatiu de Tarragona. La nostra companya, Maria José Lasala, professora de ciències socials del centre i membre de la Comissió TAC, va participar exposant l'experiència: “VirtualCraft per aprendre: entre…
Continua llegint...
ComissióDigital

La Realitat Virtual (entorns 3D) a Eminent (Brussel·les) i Jornades de Gamificació (ICE-UAB) – Jornades d’Aprenentatge

Presentació "Virtual Touch, Proposta d'Entorns Virtuals d'Aprenentatge" - Jornada Gamificació ICE - UAB Presentació del projecte "Virtual Touch, la màquina del temps", una proposta d'entorns Virtuals d'Aprenentatge a la "Jornada de Gamificació des d el'aula: experiències, propostes i realitats", organitzat per l'ICE de la ; La presentació, conduïda per la Maria…
Continua llegint...
ComissióDigital

Personcube – Realitat Virtual (codis QR) i Realitat Augmentada

#Personcube és un projecte basat en un cub i amb codis QR i realitat augmentada RA per conèixer la vida i l’obra d’un personatge. Aquest projecte sorgeix d'una idea de cocreació i design thinking basada en els models projectats per EduHack de mSchools impulsat el curs 2016-17 des del grup de recerca…
Continua llegint...
desTACats

Possibilitats educatives de la Realitat Virtual (article)

Podem fer un bon ús de la Realitat Virtual a l'Aula? Mireu quin article més complet de l'Alícia Cañellas (experta en E-learning contents & metodologies. Instructional & Experiential Design). Apuntes docentes: posibilidades educativas de la Realidad Virtual inmersiva Comunicación y Pedagogía 295-296. Google Cardboard y Educación. La RV en Educación. Claves, herramientas…
Continua llegint...