<\/p>\n
Bot de la xarxa Telegram amb accessos a tots els manuals i infografies sobre elements digitals creats dins de les activitats de la Comissi\u00f3 Digital del centre.<\/p>\n
Podem instal\u00b7lar el bot des del nostre m\u00f2bil a partir del seg\u00fcent enlla\u00e7: ja.cat\/materialsdigitals<\/a> o equivalentment: https:\/\/t.me\/ManualsTAC_bot<\/a>. Tamb\u00e9 el podeu trobar des de dins de Telegram cercant ManualsTAC_bot.<\/p>\n<\/p>\n<\/p>\n<\/p>\n Aquest espai recull manuals d’inter\u00e8s per facilitar l’\u00fas de les Eines TIC per a l’Aprenentatge i el Coneixement, tant per a l’\u00fas docent com per a l’alumnat. <\/span><\/span><\/span><\/span><\/p>\n Es tracta de manuals d’eines i aplicacions creats per docents de l’institut i membres de la nostra comissi\u00f3 TAC<\/a>. Hi trobareu tamb\u00e9 els manuals creats per professorat del centre durant la jornada de formaci\u00f3\u00a0 TALLER de CREACI\u00d3 de MANUALS TAC<\/a><\/span> <\/span>que va tenir lloc el dia 27 de Juny 2016 a l’institut i tamb\u00e9 al <\/span>TALLER TAC<\/span><\/span>: <\/span>\u00das de materials <\/span>TIC per a la utilitzaci\u00f3 en el proc\u00e9s d’ensenyament aprenentatge<\/span><\/span><\/a> dut a terme durant el primer quadrimestre del curs 2016-17.<\/span><\/span><\/span><\/p>\n<\/blockquote>\n [Article Tu+TIC][eines de gesti\u00f3 o organitzaci\u00f3]<\/p>\n<\/td>\n [eines de gesti\u00f3 o organitzaci\u00f3]<\/p>\n<\/td>\n A moodle podem condicionar l’acc\u00e9s a activitats en funci\u00f3 de dates, qualificacions, altres activitats, etc. Aix\u00f2 permet gestionar la progressi\u00f3 i autonomia de treball de l’alumnat.<\/span><\/p>\n<\/td>\n Quan encara no estan donats d’alta els usuaris a moodle o volem que el curs sigui de consulta.<\/span><\/p>\n<\/td>\n Configuraci\u00f3 del Sistema Operatiu per tal que l’ordinador no dugui a terme actualitzacions de Windows de manera autom\u00e0tica ni el sobrecarregui.\u00a0<\/b><\/span><\/p>\n<\/td>\n BOT TELEGRAM MATERIALS DIGITALS Bot de la xarxa Telegram amb accessos a tots els manuals i infografies sobre elements digitals creats dins de les activitats de la Comissi\u00f3 Digital del centre. Podem instal\u00b7lar el bot des del nostre m\u00f2bil a partir del seg\u00fcent enlla\u00e7: ja.cat\/materialsdigitals o equivalentment: https:\/\/t.me\/ManualsTAC_bot. Tamb\u00e9 el […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":[],"_links":{"self":[{"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/211"}],"collection":[{"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=211"}],"version-history":[{"count":46,"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/211\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3374,"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/211\/revisions\/3374"}],"wp:attachment":[{"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=211"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}CREACI\u00d3 de MANUALS\u00a0TAC<\/span><\/h2>\n
\nTALLER de CREACI\u00d3 de MANUALS TAC<\/a><\/em>\u00a0<\/span><\/span><\/span><\/p>\n\n
MANUALS A LA XTEC I XARXA DOCENT<\/span><\/h2>\n<\/li>\n<\/ul>\n
\n
\n
MANUALS TAC – INSTITUT NARC\u00cdS OLLER<\/span><\/span><\/h2>\n<\/li>\n<\/ul>\n
\n
\n\n
\n MANUAL<\/strong><\/span><\/td>\n DESCRIPCI\u00d3<\/strong><\/span><\/td>\n DOCUMENT<\/strong><\/span><\/td>\n CLASSIFICACI\u00d3<\/strong><\/span><\/td>\n AUTOR\/A<\/strong><\/span><\/td>\n DATA \/ ACTUALITZACI\u00d3<\/strong><\/span><\/td>\n<\/tr>\n \n An\u00e0lisi de xarxes amb el m\u00f2bil<\/td>\n An\u00e0lisi b\u00e0sic de la xarxa amb dispositius Android: intensitat senyal, dispositius en la xarxa, adreces IP, DNS, Whois, Traceroute,…<\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [apps][Xarxes sense fils]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 9\/4\/2018<\/td>\n<\/tr>\n \n APP Inventor 2<\/td>\n Eina web per fer aplicacions a m\u00f2bils Androids<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [apps]<\/td>\n Carles Gallart Montoliu<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n Blocs amb Blogspot.com<\/td>\n Eina que ofereix l’oportunitat als lectors de comentar les entrades o articles i l’autor pugui respondre aquests comentaris; fomenta, per tant, el treball col\u00b7laboratiu i l’intercanvi<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [eines de gesti\u00f3 o organitzaci\u00f3]<\/td>\n Ana Rivera<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n <\/a>Captura de pantalla (imatge)<\/td>\n Com realitzar captures de pantalla amb una extensi\u00f3 instal\u00b7lable als navegadors (Awesome Screenshot) o amb programari lliure espec\u00edfic (IrfanView)<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [multim\u00e8dia: imatge, so, v\u00eddeo]<\/td>\n Anna Casamitjana<\/td>\n 16\/10\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n Clonaci\u00f3 d’equips<\/td>\n Eina per duplicar (clonar) i poder fer c\u00f2pies de seguretat de programes instal\u00b7lats dels ordinadors.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [Article Tu+TIC]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 09\/02\/17<\/td>\n<\/tr>\n \n Comissi\u00f3 TAC: Objectius, Estructura i Desenvolupament de la Comissi\u00f3 TAC<\/td>\n Presentaci\u00f3 dels objectius, estructuraci\u00f3 i com es desenvolupa la comissi\u00f3 TAC de l’Institut Narc\u00eds Oller de Valls.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [Article Tu+TIC]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 19\/10\/17<\/td>\n<\/tr>\n \n Comissi\u00f3 TAC: Recursos de Gesti\u00f3 de la\u00a0Comissi\u00f3 TAC<\/td>\n Documents de Gesti\u00f3 de la Comissi\u00f3 TAC de l’Institut Narc\u00eds Oller de Valls. Plantilles, recomanacions, etc. per a la implementaci\u00f3 d’una Comissi\u00f3 TAC i el pla TAC de centre.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [Article Tu+TIC]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 17\/01\/18<\/td>\n<\/tr>\n \n Connexi\u00f3 de dispositius m\u00f2bils a les Pissarres Digitals<\/td>\n Com connectar de manera directa o via Wi-Fi dispositius m\u00f2bils a les pissarres digitals PDI del centre.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [Article Tu+TIC]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 06\/04\/17<\/td>\n<\/tr>\n \n Delegats TAC, Delegats Digitals<\/td>\n El concepte \u201cDelegats TAC\u201d o \u201cDelegats Digitals\u201d neix de la necessitat de donar suport a la comunitat educativa dels centres en l\u2019\u00e0mbit digital, tot aprofitant les habilitats i els coneixements de l\u2019alumnat.<\/span><\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [Article Tu+TIC]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 26\/03\/19<\/td>\n<\/tr>\n \n Desc\u00e0rrega de v\u00eddeos TV3 a la carta<\/td>\n Presentaci\u00f3 d\u2019eines per descarregar pr\u00e8viament els v\u00eddeos de TV3 a la carta per visionar-los off line<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [multim\u00e8dia: imatge, so, v\u00eddeo]<\/td>\n Em\u00edlia Molas<\/td>\n 28\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n <\/a>Desc\u00e0rrega de v\u00eddeos (Youtube i TV3)<\/td>\n Eines o trucs per a desc\u00e0rrega de v\u00eddeos de Youtube i TV3 per facilitar la tasca docent quan hi ha problemes de connectivitat a l\u2019aula.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [multim\u00e8dia: imatge, so, v\u00eddeo]<\/td>\n Anna Casamitjana<\/td>\n 28\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n Discs Durs – Restauraci\u00f3 HD des de port\u00e0tils<\/td>\n Reaprofitar discs durs HD de port\u00e0tils en des\u00fas o averiats per altres motius.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [Article Tu+TIC]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n \u00a015\/01\/19<\/td>\n<\/tr>\n \n Doodle<\/td>\n Planificaci\u00f3 de reunions i enquestes<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [eines de gesti\u00f3 o organitzaci\u00f3]<\/td>\n Assumpci\u00f3 Salat Brunel<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n Edmodo. Xarxa social per educaci\u00f3<\/td>\n L\u2019Edmodo \u00e9s una xarxa social pensada i dissenyada per la seva aplicaci\u00f3 a la doc\u00e8ncia.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [entorns virtuals d\u2019aprenentatge]<\/td>\n Irene Calvo<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n Endomondo<\/td>\n Aplicaci\u00f3 m\u00f2bil que ens permet enregistrar els nostres entrenaments.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [apps]<\/td>\n Abert Mestres<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n Eduroam – Manual Instal\u00b7laci\u00f3<\/td>\n Configuraci\u00f3 i Instal\u00b7laci\u00f3 de la Xarxa Eduroam<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [Xarxes]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 21\/05\/18 (actualitzat 2018\/19)<\/td>\n<\/tr>\n \n Excel, funcions espec\u00edfiques<\/td>\n Petits manuals TAC amb funcions espec\u00edfiques d’Excel (f\u00f3rmules, format condicional, funcions espec\u00edfiques, gr\u00e0fics, valiacions…)<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 a la p\u00e0gina<\/a><\/td>\n [edici\u00f3 de documents i presentacions]<\/td>\n Professorat Insitut Narc\u00eds Oller<\/td>\n 14\/12\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n Formularis amb google drive (versi\u00f3 antiga)<\/td>\n Una de les opcions de google drive \u00e9s la creaci\u00f3 de formularis. Aqu\u00ed tens una petita guia per iniciar-te en la seva creaci\u00f3<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [eines de gesti\u00f3 o organitzaci\u00f3]<\/td>\n Montse Vall\u00e8s<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n Formularis amb Google (nova versi\u00f3 dels formularis de Google Apps)<\/td>\n Guia completa per a crear Formularis, Q\u00fcestionaris, i m\u00faltiples possibilitats que ofereixen els formularis de Google<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n \n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 21\/03\/18<\/td>\n<\/tr>\n \n Google Maps – Desc\u00e0rrega local de mapes<\/td>\n Desc\u00e0rrega de mapes de Google Maps per facilitar la tasca docent quan hi ha problemes de connectivitat a l\u2019aula o a l\u2019exterior. Compartir la teva ubicaci\u00f3 o un mapa amb un altre usuari.<\/span><\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n \n S\u00f2nia Rodr\u00edguez<\/td>\n 07\/02\/19<\/td>\n<\/tr>\n \n Impressi\u00f3 3D<\/td>\n Instruccions per imprimir objectes tridimensionals en una impressora 3D<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [multim\u00e8dia: imatge, so, v\u00eddeo]<\/td>\n N\u00faria dePedro<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n Linkat – Configuraci\u00f3 i acc\u00e9s als miniport\u00e0tils amb Linkat Lleugera<\/td>\n Configurar i accedir a l’entor i a la xarxa dels ordinadors Toshiba NB200, NB250 i NB500 que tenim no es configura de manera autom\u00e0tica en el pack d\u2019ordinadors.<\/span><\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [eines de gesti\u00f3 o organitzaci\u00f3]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 21\/03\/19<\/td>\n<\/tr>\n \n <\/a>Moodle – Restricci\u00f3 i compleci\u00f3 d’activitats<\/td>\n \n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [entorns virtuals d’aprenentatge]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 10\/12\/17<\/td>\n<\/tr>\n \n Moodle –\u00a0Configurar inscripci\u00f3 a un curs per a VISITANTS \u00a0amb o sense contrasenya<\/td>\n \n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [eines de gesti\u00f3 o organitzaci\u00f3]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 17\/09\/17<\/td>\n<\/tr>\n \n <\/a>Moodle – Realitzaci\u00f3 d’una C\u00f2pia de Seguretat<\/td>\n Breu manual per la realitzaci\u00f3 de c\u00f2pies de seguretat en l’entorn Moodle<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [entorns virtuals d\u2019aprenentatge]<\/td>\n Rub\u00e8n Pelegero Guti\u00e8rrez<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n OPENSIM<\/td>\n M\u00f3n virtual 3D educatiu<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [entorns virtuals d\u2019aprenentatge]<\/td>\n Mar\u00eda Jos\u00e9 Lasala<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n PDF Drawboard<\/td>\n Programa que permet manipular pdf en entorn Windows<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [edici\u00f3 de documents i presentacions]<\/td>\n Esther Mart\u00ednez i Roser Mas<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n PISSARRA DIGITAL – Introducci\u00f3<\/td>\n Primers passos per utilitzar la pissarra digital (Activ Inspire – Promethean)<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [edici\u00f3 de documents i presentacions]<\/td>\n Ramon Vilella<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n Presentacions amb Power Point<\/td>\n Manual senzill per a crear una presentaci\u00f3 de diapositives amb power point<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [edici\u00f3 de documents i presentacions]<\/td>\n Esther Blanes i Anna Casamitjana<\/td>\n 12\/12\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n Publisher<\/td>\n Nocions b\u00e0siques per iniciar-se en la publicaci\u00f3 de revistes escolars<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [eines de gesti\u00f3 o organitzaci\u00f3]<\/td>\n Xavier Salat<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n <\/a>QR – Crear i compartir codis QR<\/td>\n Eines b\u00e0siques per a dissenyar codis QR i enlla\u00e7os a recursos relacionats<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [realitat virtual o realitat augmentada]<\/td>\n Anna Casamitjana<\/td>\n 06\/06\/16 \/\/ 28\/10\/17<\/td>\n<\/tr>\n \n Racks – Gesti\u00f3 dels Racks de Centre<\/td>\n Portar un bon control de les connexions de xarxa en el rack principal i entre aquest i els racks secundaris i saber en tot moment d\u2019on prov\u00e9 qualsevol connexi\u00f3 i en quin port es connecta pot ser molt important depenent del nombre de connexions del centre, ja que en cas d\u2019avaries ens podem trobar armaris de connexions molt complexos de gestionar.<\/span><\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al Document<\/a><\/td>\n [Article Tu+TIC] [Xarxes]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 09\/10\/18<\/td>\n<\/tr>\n \n Realitat augmentada , RA+ ( 123 D Catch i Aumentaty )<\/td>\n Creaci\u00f3 de material de realitat augmentada per l\u2019aula. Es descriu com creem figures en realitat augmentada en l\u2019assignatura de Volum de 1r de batxillerat art\u00edstic.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [realitat virtual o realitat augmentada]<\/td>\n Josep Llu\u00eds Alzamora Julbe<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n Realitat augmentada , RA+\u00a0 \u00a0 \u00a0 ( Aurasma HPReveal )<\/td>\n Creaci\u00f3 de material de realitat augmentada per l\u2019aula.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [realitat virtual o realitat augmentada]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 06\/05\/18<\/td>\n<\/tr>\n \n Scratch<\/td>\n Llenguatge de programaci\u00f3 per blocs<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [entorns virtuals d\u2019aprenentatge]<\/td>\n Am\u00e8lia Farr\u00e9 i Candela Ribera<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n Symbaloo: gestor d’enlla\u00e7os<\/td>\n Symbaloo \u00e9s una aplicaci\u00f3 en l\u00ednia que permet organitzar i classificar enlla\u00e7os web d\u2019inter\u00e8s.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [eines de gesti\u00f3 o organitzaci\u00f3]<\/td>\n Txell Moreno i Laud\u00f3<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n Symbaloo: gestor d’enlla\u00e7os (symbaloo per a coordinadors TAC)<\/td>\n Symbaloo \u00e9s una aplicaci\u00f3 en l\u00ednia que permet organitzar i classificar enlla\u00e7os web d\u2019inter\u00e8s.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [Article Tu+TIC]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 01\/06\/17<\/td>\n<\/tr>\n \n TeamViewer – Control remot de dispositius<\/td>\n Permet connectar-nos a diversos ordinadors o dispositius m\u00f2bils remotament. .<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [eines de gesti\u00f3 o organitzaci\u00f3]<\/td>\n Jordi Pijoan Parellada<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n Telegram – Missatgeria<\/td>\n Manual d’\u00fas de Telegram per a establir converses, crear o gestionar grups, canals i poder interaccionar amb bots.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [entorns web] [Xarxes Socials] [Missatgeria]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 02\/06\/19<\/td>\n<\/tr>\n \n Telegram – Missatgeria<\/td>\n Manual d’\u00fas ampliat de Telegram per a establir converses, crear o gestionar grups, canals i poder interaccionar amb bots.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [Article Tu+TIC]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 22\/10\/19<\/td>\n<\/tr>\n \n Twitter – Xarxes Socials<\/td>\n Diccionari de conceptes de l’aplicaci\u00f3 twitter per a poder moure’s amb m\u00e9s comoditat per aquesta xarxa.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [entorns web] [Xarxes Socials]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 04\/11\/17<\/td>\n<\/tr>\n \n Virtual Touch Virtual Craft: mons virtuals 3D<\/td>\n Eina a per a la construcci\u00f3 d’entorns en 3 dimensions per poder treballar en m\u00faltiples mat\u00e8ries, treballar en grup, etc.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [entorns web]<\/td>\n Maria Jos\u00e9 Lasala<\/td>\n 10\/11\/17<\/td>\n<\/tr>\n \n Weebly<\/td>\n Eina per a crear webs, blocs i portafolis d’una manera senzilla i clara<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [entorns web]<\/td>\n Montserrat L\u00f3pez Sol\u00e9<\/td>\n 27\/06\/16<\/td>\n<\/tr>\n \n Windows: Desactivar les actualitzacions autom\u00e0tiques de Windows 10<\/td>\n \n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [eines de gesti\u00f3 o organitzaci\u00f3]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 17\/09\/17<\/td>\n<\/tr>\n \n Windows: Configurar sortida de SO per HDMI<\/td>\n Quan volem projectar, pot ser que tinguem la sortida de so predeterminada per HDMI i amb el connector VGA no funciona. Cal canviar-ho.<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 al document<\/a><\/td>\n [eines de gesti\u00f3 o organitzaci\u00f3]<\/td>\n Jaume Bartol\u00ed \/ Anna Casamitjana<\/td>\n 17\/09\/17<\/td>\n<\/tr>\n \n Word, funcions espec\u00edfiques<\/td>\n Petits manuals TAC amb funcions espec\u00edfiques de Word (\u00edndex de continguts, paginat, salts de p\u00e0gina, notes al peu, etc)<\/span><\/td>\n Enlla\u00e7 a la p\u00e0gina<\/a><\/td>\n [edici\u00f3 de documents i presentacions]<\/td>\n Professorat Insitut Narc\u00eds Oller<\/td>\n 14\/12\/16<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"