\n\t\n<\/p>\n
\n\tEn Jaume Bartolí i l'Anna Casamitjana, Coordinadors TAC de l'Institut, són formadors durant els mesos de novembre i desembre el taller Comissió TAC d'Alt Rendiment dirigit a equips directius i coordinadors TAC d'altres centres.<\/span>\n<\/p>\n \n\t<\/a>\n<\/p>\n \n\tModalitat <\/strong>Taller 10 h presencials + 5 h treball personal\n<\/p>\n \n\tFormadors <\/strong>Jaume Bartolí, Anna Casamitjana\n<\/p>\n \n\tHores <\/strong>15 (10h presencials + 5h no presencials)\n<\/p>\n \n\tDurada <\/strong>15h\n<\/p>\n \n\tNivell educatiu <\/strong>Internivells\n<\/p>\n \n\t \n<\/p>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/p>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/p>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/p>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\tLa comissió TAC ha de ser l’instrument per aconseguir un rendiment òptim de tot el que fa referència a les TAC al centre, sobretot respecte a l’assoliment de la competència digital de tota la comunitat educativa (alumnat, professorat i famílies).<\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/p>\n<\/td>\n<\/tr>\n \n\t<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" En Jaume Bartolí i l'Anna Casamitjana, Coordinadors TAC de l'Institut, són formadors durant els mesos de novembre i desembre el taller Comissió TAC d'Alt Rendiment dirigit a equips directius i coordinadors TAC d'altres centres. Accés al Curs Odissea Modalitat Taller 10 h presencials + 5 h treball personal Formadors Jaume Bartolí, Anna […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":1374,"parent":227,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":[],"_links":{"self":[{"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/1379"}],"collection":[{"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1379"}],"version-history":[{"count":7,"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/1379\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1923,"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/1379\/revisions\/1923"}],"up":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/227"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/media\/1374"}],"wp:attachment":[{"href":"http:\/\/espaitac.cat\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1379"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}\n\tAccés<\/a> al Curs Odissea
\n<\/h3>\n\n\n
\n \n \n\t\t\t\t\tMés informació (+<\/a>)<\/font><\/b>
\n\t\t\t\t<\/h3>\n<\/td>\n\n\t\t\t\t[ Detall d'activitat<\/a> ] <\/font><\/b>\n\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n \n\n
\n \n\t\t\t\t \n\t\t\t<\/td>\n \n \n\n
\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t7000280507 <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\tComissió TAC d'alt rendiment<\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t2017-2018 <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\tTaller. Internivells: Educació Infantil-Primària-Secundària<\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t16\/11\/2017 – 10\/12\/2017 (15 hores) de 17:00h a 20:00h<\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\tINS Antoni de Martí i Franquès<\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\tc. Enric d'Ossó, 3 (Tarragona) <\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\tInscripció <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t01\/09\/2017 – 16\/11\/2017<\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\tPersones destinatàries <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\tProfessorat internivells<\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\tRequisits de certificació <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\tCal tenir present que el PLA TAC és un document imprescindible en l’organització i gestió del centre.<\/font><\/p>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\tDescripció <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\tObjectius, estructura i desenvolupament de la comissió TAC de centre.
\n\t\t\t\t\t\t\t\tTaller dirigit a parelles d'equips directius i coordinadors TAC tant de primària com de secundària.
\n\t\t\t\t\t\t\t\tCal tenir coneixement de l’estat actual de les TAC en el propi centre. <\/font>
\n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\tObjectius <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\tJustificar la necessitat d’una comissió TAC en un centre educatiu com a responsable del pla TAC i per impulsar grups de treball i actuacions en l’àmbit de les TAC.
\n\t\t\t\t\t\t\t\tDonar eines bàsiques per organitzar i estructurar la comissió.
\n\t\t\t\t\t\t\t\tMostrar un exemple pràctic de funcionament d’una comissió TAC.<\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\tContinguts <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\tContinguts (*)
\n\t\t\t\t\t\t\t\tNormativa entorn el PLA TAC i la Comissió TAC del Departament d’Ensenyament.
\n\t\t\t\t\t\t\t\tDetecció de les mancances i necessitats del centre al voltant de les TAC i dels recursos disponibles (humans i materials).
\n\t\t\t\t\t\t\t\tFormes de constituir la comissió TAC.
\n\t\t\t\t\t\t\t\tEstructuració de la comissió TAC en funció de la idiosincràsia del centre i a partir de la informació obtinguda en els apartats anteriors.
\n\t\t\t\t\t\t\t\tElaboració del Pla TAC de Centre.
\n\t\t\t\t\t\t\t\tDinamització de la comissió TAC.
\n\t\t\t\t\t\t\t\tAvaluació de la comissió TAC segons el Pla TAC del centre.<\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\tObservacions <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\txsune@xtec.cat<\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\tFormador\/a <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\tBartolí Guillemat, Jaume i Anna Casamitjana Robert<\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\tOrganització <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\tST a Tarragona<\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\tE-mail <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\trmeix@xtec.cat<\/a><\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\tCalendari <\/font><\/b>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n \n\n
\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t Sessió 1 <\/font><\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t dijous <\/font><\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t 16\/11\/2017 <\/font><\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t 1700 <\/font><\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t 2000 <\/font><\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t Sessió 2 <\/font><\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t dijous <\/font><\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t 23\/11\/2017 <\/font><\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t 1700 <\/font><\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t 2100 <\/font><\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t Sessió 3 <\/font><\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t dijous <\/font><\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t 14\/12\/2017 <\/font><\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t 1700 <\/font><\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t 2000 <\/font><\/font>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n<\/td>\n<\/tr>\n \n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n \n\t\t\t\t\t\t\t\t \n\t\t\t\t\t\t\t<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n